اهمیت VPN در امنیت کاربران آنلاین

اهمیت VPN در امنیت کاربران آنلاین

هیچ دیدگاهی برای اهمیت VPN در امنیت کاربران آنلاین ثبت نشده

PCMag اخیرا به جهان شبکه خصوصی مجازی (VPN) نگاهی انداخته است و یک گزارش برجسته از بهترین سرویس های VPN سال ۲۰۱۶ تهیه کرده است. خرید VPN را میتوانید در parsvpn.online در کنار خرید کریو انجام دهید.

من برای مدت حداقل ۱۵ سال یا حتی بیشتر انوع مختلف VPN را استفاده کرده ام. هر کسی باید یک VPN خریداری کند. مخصوصا اکنون که آنها کامل شده اند.

why-you-need-to-buy-vpn-or-kerio

 

به طور خلاصه، یک VPN به شما اجازه استفاده از یک آدرس IP متفاوت از IP خودتان را می دهد و مکان شما را چیزی به جز موقعیت فعلی که هستید نشان می دهد. این ایده در اصل اختراع شده بود پس کاربرانی که از خانه کار می کردند می توانستند به شبکه محل کار تونل بزنند بطوریکه گویی در دفتر بوده اند.

سپس مشخص شد که این ایده به دلایل دیگری نیز خوب است. من شروع به استفاده از VPN کردم به این دلیل که از Wi-Fi عمومی استفاده می کردم. VPN ها برخی از حفاظت را بصورت عمومی ارائه می دهند، اگرچه استفاده از Wi-Fi مشکلات دیگری ایجاد می کنند. امروز از میزبان های Wi-Fi روی موبایل استفاده می کنیم، که ما را رمزگشایی نشده با نام SSID از VIRUS رها می کند. من هیچ مدرکی برای ورود کسی به سیستم خود پیدا نکردم. با این حال، چیز مهمی روی لپ تاپ نگه داری نمی کنم.

چیزی که در طول سال های متوجه تغییر آن شده ام عملکرد VPN بوده است. PCMag موفقیت روی عملکرد آن را گزارش کرده است که البته ناچیز است. در اینجا رمزگذاری هرکدام از روش ها برای این سیستم ها وجود دارد (اگرچه می توانید آن را غیرفعال کنید) .

در این مقاله به صورت کامل در مورد به اشتراک گذاری های غیر قانونی بحث نشده است. به عنوان مثال تورنت که مردم به صورت غیر قانونی موزیک، فیلم و نرم افزار دانلود می کنند، همه آنها VPN را ترویج می کنند برای اینکه، هنگامیکه از آن استفاده می کنید پیگیری شما امکان پذیرنیست.

من شخصا گمان می کنم عملکرد VPN ها برای مقابله با سازمان ها و اجرای قانون برای پیگیری و دنبال کردن سازمان های تروریستی و افراد مورد نیاز است. این امکان وجود دارد که RIAA و  MPAA کار مشابهی انجام دهند.

اگر شما از یک VPN استفاده می کنیدبرای اینکه محدودیت های جغرافیایی را دور بزنید (مانند تماشای آنلاین BBC از ایالات متحده)، شما معمولا خودتان را محدوده شده پیدا خواهید کرد. گاهی اوقات همچنین شما یک آدرس IP می بینید که برخی اسپم کننده ها یا مهاجمان DNS استفاده می کنند برای اینکه جریان اسپم یا پینگ ها را ایجاد کنند. این منتهی به لیست های سیاه مختلف خواهد شد و اکنون شما نمی توانید بسیاری از وب سایت ها را بدون یک CAPTCHA ببینید، معمولا با CloudFlare آغاز می شود. این یک مشکل جدید است و نیاز به اتصال جدید با IP متفاوت دارد. خوشبختانه بسیاری از شرکت ها هزاران آدرس دارند.

من معمولا آدرس های IP مزاحم را پیگیری می کنم و از آنها استفاده نمی کنم. همانطور که بیشتر مردم از تلفن های موبایل استفاده می کنند آنها نرم افزارهای مخرب بیشتری نیز پیدا خواهند کرد که می خواهند افراد را مورد هدف قرار دهند و در اینجا نیاز واقعی برای VPN تلفن همراه وجود دارد.

همانطور که مردم چت کردم در حریم خصوصی را آغاز کرده اند، به زودی در مورد VPN و اهمیت خرید VPN نیز خواهید شنید. زمان آن است که این موضوع را جدی بگیرید.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online

About the author:

Leave a comment

Back to Top