معرفی امکانات Kerio Cloud

معرفی امکانات Kerio Cloud

هیچ دیدگاهی برای معرفی امکانات Kerio Cloud ثبت نشده

کمک به کسب و کارهای کوچکتر تا فعال تر کار کنند

در هر زمان، هر مکان با Kerio Cloud میزبانی شده ایمیل، پیام رسانی و سرویس های صوتی متصل بمانید. Kerio Cloud انعطاف پذیر و مقیاس پذیری ای را که هر کسب و کاری نیاز دارد را با پشتیبانی کامل دستگاه موبایل به آن می دهد.جهت خرید کریو به parsvpn.online مراجعه کنید

سوق دادن کسب و کار جایگزین برای تبادل میزبانی و جی میل

cloud-lp-connect

با استفاده از آن از ایمیل های امن و حفاظت شده، تقویم های به اشتراک گذاشته شده، اطلاعات تماس و پیام های فوری لذت ببرید. on-premises Exchange و Exchange online را فراموش کنید. بر روی کسب و کار تمرکز کنید نه خرابی سرور ایمیل و مسائل مربوط به اتصال.

انتخاب شما از سیستم عامل و Email ClientMac، Windows یا Linux

cloud-compatible

چه شما از  Mac، Windows یا Linux استفاده کنید ، کریو همه آنها را پشتیبانی می کند. Kerio Cloud همه داده های شما را با برنامه هایی که روزانه استفاده می کنید از جمله Kerio Connect Client  از طریق مرورگر مورد علاقه شما، Apple Mail ، Microsoft Outlook ، Thunderbird یا IMAP و کلاینت ایمیل POP همگام سازی می کند.

 

 

 

 

همگام سازی با هر دستگاه موبایل

cloud-mobilesync

Kerio Cloud در همگام سازی بسیار توانا است و حتی اگر شما آخرین نسخه از iPhone، Android و یا هنوز بر تلفن های هوشمند متکی بر Symbian استفاده می کنید، Kerio Cloud فرمان همگام سازی را استفاده می کند بنابراین اطلاعات روی کامپیوتر شما همیشه با آنچه روی صفحه نمایش شما می اید منطبق می شود.

مدیریت کامل سرویس صوتی برای کسب و کارها

cloud-lp-operator-3

از سرویس های تلفی سنتی خود، PBX گران قیمت و تکنسین تخصصی تلفن دور شوید، hosted Kerio Operator را انتخاب کنید. سرویس VoIP مبتنی بر سیستم ابری به قابلیت های صوتی قدرتمند از جمله مدیریت تماس و مسیریابی به طور کلی به سیستم های گران قیمت تلفن پیوسته است. تماس ها را به و یا از شماره دفتر شما بوسیله دستگاه موبایل یا کامپیوتر با پشتیبانی از تلفن های هوشمند از هر جا و در هر زمانی را پشتبانی می کند.

امنیت در سرویس ابری

security-cloud-plp

با Kerio Cloud امن بمانید. ضد بد افزار و آنتی ویروس شما را از هک شدن و حملات مخرب حفاظت می کند و بیش از ۹۹٫۹% اسپم ها را مسدود می کند. باعث اطلاع از هر اتفاقی که در ایمیل شما می افتد در هر زمانی و هر مکانی با گزارش دهی قوی می شود. با الزامات قانونی در جهت آرشیو ایمیل مانع از دست رفتن داده ها می شود.

 

زیر ساخت قوی

messaging-capabilities

با زیر ساخت های حرفه ای مدیریت شده که مقایس پذیری، در دسترس پذیری بالا، ذخیره سازی مقرون به صرفه را فراهم می سازد از آرامش ذهن لذت ببرید. با خرید Kerio  و پشتیبانی ۲۴/۷ آن، از اختلالات پیش آمده در کسب و کار بدلیل مسائل IT جلوگیری کنید.

 

سیستم ابری خصوصی؟

نیاز به قدرت سرور شما یا یک محیط که نیاز به دقیقترین تطابق دارد؟ برای یک مقیاس سفارشی که شما را در کنترل کامل قرار دهد، Private Cloud را انتخاب کنید.

خرید کریو در parsvpn.online

About the author:

Leave a comment

Back to Top