کدام VPN رایگان امنیت بالایی ارائه می دهد؟

کدام VPN رایگان امنیت بالایی ارائه می دهد؟

هیچ دیدگاهی برای کدام VPN رایگان امنیت بالایی ارائه می دهد؟ ثبت نشده

معرفی VPN های برتر رایگان به جای خرید VPN کریو

در اینجا بهترین سرویس های VPN رایگان را برای همه سیستم عامل ها به ارمغان آورده ایم. فن آوری VPN شما را قادر به ارسال داده های رمزگذاری شده روی شبکه های غیر رمزگذاری شده می کند. فرقی نمی کند چه اتصال VPN استفاده می کنید یا در چه موقعیت مکانی ای هستید. علاوه بر اینکه شما را با مرور خصوصی و امن در وب تجهیز می کند، VPN ها مزایای مهم دیگری نیز فراهم می کنند. در مقایسه با پروکسی وب، VPN امنیت برتر و حریم خصوصی آنلاین برای شما فراهم می آورد. برخی از مزایای خرید VPN را در هنگام گشت و گذار در اینترنت را ببینید.

مزایای خرید VPN کریو

  • به عنوان فیلتر شکن عمل می کند و موجب باز کردن وب سایت هایی مانند یوتیوب، فیسبوک و توییتر.
  • پنهان کردن آدرس IP شما، حفاظت از نظارت فعالیت های آنلاین شما
  • گشت و گذار ناشناس، حفاظت از نگرانی های حریم خصوصی و امنیتی شما. مرور خصوصی و امن در اینترنت
  • حفاظت از اطلاعات، امنیت Wi-Fi، اطلاعات بانکی، رمزهای عبور و دانلود ها از جاسوسان

بهترین سرویس های VPN رایگان

بیایید نگاهی به برترین سرویس های رایگان VPN بیندازیم که ما تست کرده ایم و نسخه های رایگان و غیر رایگان از این لیست را ببینید.

۱- Cyber Ghost VPN

ghost-best

Cyber Ghost  بهترین سرویس VPN رایگان است که برای همه دستگاه ها و همه سیستم عامل های شما از جمله Windows، Linux، Mac OS و حتی دستگاه های موبایل اندروید، iOS و غیره در دسترس است. CyberGhost VPN اتصال شما را رمزگذاری می کند و IP شما را پنهان می کند و آن را با یکی از آدرس های IP انتحاب شده جایگزین می کند. این VPN شما را با ناشناسی در هنگام استفاده از اینترنت محفاظت می کند. CyberGhost VPN در طول رمزگذاری اتصال شما از فعالیت های شما گزارشی نگه نمی دارد. نسخه رایگان آن می تواند شما را همانند نسخه قابل خرید VPN حفاظت کند، اما شما قادر نخواهید بود تا موقعیت مکانی خود را به چیزی که می خواهید تغییر دهید.

CyberGhost VPN راهی سریع و ساده برای حفاظت از حریم خصوصی آنلاین است.

۲AnchorFree HotSpot Shield

hotspot

Hot Spot Shield یکی دیگر از بهترین سرویس های VPN برای همه سیستم عامل ها، کامپیوتر و دستگا ههای موبایل است. نرم افزار Hotspot Shield VPN از فن آوری رمزگذاری پیشرفته برای تامین امنیت مرور اینترنت، شناسایی و مسدود کردن بد افزارها استفاده می کنند و شما را قادر به دسترسی به مطالب مورد علاقه از هر جایی می سازند. حتی شما می توانید محدودیت های جغرافیایی را دور بزنید و فیسبوک یا یوتیوب یه هر وب سایت در کشورهای دیگر را باز کنید.

نسخه استاندارد رایگان نرم افزاری است که توسط آگهی های تبلیغاتی پشتیبانی می شود. با این حال نسخه Elite از Hotspot Shield عملکرد بالاتری همچون دسترسی سریعتر، حفاظت پیشرفته در مقابل بد افزارها و پشتیبانی ۲۴/۷ بدون آگهی تبلیغاتی را به ارمغان می آورد.

به یاد داشته باشید، تعداد زیادی از سرورهای VPN و سرورهای پروکسی رایگان در اینترنت وجود دارند. اما برای کسب و کار خود از نسخه های رایگان یا سرویس های غیر قابل اعتماد استفاده نکنید و امنیت اطلاعات و داده های خود را با خرید VPN پر سرعت و خرید کریو تظمین کنید. کسب و کار و حریم خصوصی خود روی اینترنت را جدی بگیرید.

خرید VPN پر سرعت ارزان، خرید کریو، خرید وی پی ان برای موبایل اندروید در سایت parsvpn.online

About the author:

Back to Top